streda, 25. apríla 2012

Kráska z minulosti

Článok nájdete tu:

39 komentárov:

  1. i'm so so tempted to have marilyn's hair :O

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ooh, great idea! post a photo if you do it ;)

      Odstrániť
  2. všichni ji milujeme! :-) KRÁSNÝ PŘÍSPĚVEK

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ;)je krásne koľko ľudí Marilyn stále spája =)

      Odstrániť
  3. Dear reader of 'World of Fashion Inspiration',

    I have recently moved my blog to a wordpress acount with a new name; Fashion Tea Time. Unfortunately I can't take you with me. I would loooove it if you join me on my new journey to my new blog. Same girl, same type of posts etc.

    Please take a look at www.fashionteatime.wordpress.com

    Love Nura, Fashion Tea Time
    PS. SHE IS A REAL ICON!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. she is so beautiful *_* your blog is very good and interesting. im glad if you visit my blog, too <3 keep in tocuh!

    xx
    beauthi.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. thank you! you´re blog is so nice, many cool outfits ;)

      Odstrániť
  5. Ja ju milujem! Je veľmi krásna. Inak úžasný príspevok:*
    sometimes-sad-artist.blogspot.com xo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak ma teší, že je nás toľko! =)ďakujem ;)

      Odstrániť
  6. Marilyn je úžasná! aj ten nový film weekend s Marilyn. Ak ju máš rada a ešte si ho nevidela, vrelo odporúčam :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Milá Miška, film som si ešte len nedávno pozrela a tvoje odporúčania sú opodstatnené! páčil sa mi! ;)

      Odstrániť
  7. skvelá žena to bola

    ak by si chcela mohli by sme sa navzájom follownuť

    littlecurlykate.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Je nádherná. Udělala jsi mi tímhle článkem, milá Alevo, velkou radost ;-). Myslím, že Marilyn není jen kráska z minulosti, ona pořád žije...v nás, v naší ženskosti a v naší dívčí roztomilosti, no ne? ;-))
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za milý koment;)To si vystihla veľmi dobre, že žije stále v nás...zobúdzame ju vždy keď používame naše ženské zbrane..ale predtým ma to vôbec nenapadlo, teraz si na ňu vždy spomeniem, keď sa mi niečo podarí vďaka úsmevu =P ;) =)

      Odstrániť
    2. Přesně tak! ;-) A pak je tu ještě neméně božská "Bardotka". Jó, tyhle holky to uměly ;-).
      Vivi

      Odstrániť
    3. Niekedy by som sa chcela pozrieť do tej doby...aspoň na pár dní, taký malý výlet, bolo by čo obdivovať, nie? ;)

      Odstrániť
  9. Hi! i am a spanish male blogger. Maybe you like my style and want to follow me

    http://showroomdegarde.blogspot.com.es/2012/09/who-said-summer-ended.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hello! ;) I like your style ;) thanks for visiting my blog ;)

      Odstrániť
  10. Marilyn Monroe is my favourite! She is perfect! Really good post :)
    And nice blog! would oyu like to follow each other?
    Please let me know :)

    http://gamesoffashion.blogspot.com/

    xoxo, Press

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Marlyn je môj idol :) Podľa mňa to bola nádherná žena, ktorá mala mimochodom aj veľmi dobrý hlas :)!
    Perfektný post, v tvojom názore sa zhodujem, že bola múdra a krásna. A škoda že väčšina ľudí si ju predstaví práve ako sexsymbol alebo blondínku. A nie ako múdru a šikovnú ženu. :/
    Ďakujem že si ma inšpirovala k môjmu dalšiemu postu. :)


    Som tvoj nový follower, preto budem rada ak aj ty navštíviš môj blog http://fashiondiarybybetka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že som niekoho inšpirovala, veľmi ma to teší! a už aj utekám na návštevu k tebe ;)

      Odstrániť
  12. a přesně takto podle mě vypadá dokonalost :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Já jí také zbožňuju, je to pro mě ikona stejně jako pro spoustu ostatních :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. áno ano, marilyn bola fakt krásavica, tiež ju obdivujem

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Hi! nice blog! I follow you!

    Visit my blog too ;)


    http://dressedcrisis.blogspot.pt/

    OdpovedaťOdstrániť